Find2Act

Find2Act organiseert informatie beschikbaarheid vanuit de behoefte van mensen die de informatie gebruiken. En wij realiseren ons daarbij dat u zo min mogelijk wilt betalen voor onnodig of overbodig werk. Hoe pakken wij dat aan?

Find2Act

Algemeen

Visie

Aanpak

Producten

Find2Act: Producten

Onze producten zijn gebaseerd op het centraal stellen van informatie gebruik. Wij doen niet aan verander management maar zorgen dat veranderingen een natuurlijk proces doorlopen en de organisatie geld bespaart.


De oplossingen van find2act zijn bij uitstek geschikt voor ondersteuning van bedrijfsprocessen:

  • In de bouw
  • organisaties waar uitgebreid kwaliteitsmanagement plaats vindt
  • in de technologische industrie
  • facilitair management
  • beveiliging provincies, waterschappen, gemeenten
  • en vele andere organisaties

Gebruik op maat De producten worden afgestemd op de grootte van uw organisatie en we houden rekening met de toekomst. Samen met uw medewerkers richten wij met behulp van FileMaker zogenaamde 'documentkasten' in waarin alle informatie wordt opgeslagen en we maken een documenten structuurplan daarvoor. Ook zorgen wij ervoor dat uw organisatie er zelfstandig mee kan werken.
En zo komt er een dag dat uw organisatie werkt met een informatie distributie systeem dat eenvoudig en flexibel is en waar uw medewerkers en u blij van worden. De Regie voor informatie delen komt vanaf de plaats waar de behoefte/vraag het grootst is. De werkvloer!


 




Find2Act Werkgroep inrichting 1 kast, 10 gebruikers, 40.000 documenten. Bij werkgroepen zijn veelal meerdere gebruikers betrokken. Het account management is volledig in eigen beheer uit te voeren. Ook kunnen gasten (eventueel op tijdelijke basis) worden uitgenodigd voor gebruik van alle informatie of delen van de informatie.



Find2Act Organisatie inrichting Meerder kasten binnen find2act zijn te combineren tot een grotere verzameling. Het is dus mogelijk om een stelling met meerdere kasten, een gangpad met meerdere stellingen of een magazijn met meerdere gangpaden af te nemen.



Find2Act Maatwerk De bouw van voorzieningen is modulair in te richten. Informatie domeinen van 2.000 t/m 10.000.000 bronnen komen in aanmerking. Het ¨informatie magazijn¨ wordt specifiek ingericht op uw bedrijfsvoering. Beveiligingsvoorzieningen zijn af te stemmen op de mate van vertrouwelijkheid van informatie. Find2act heeft goede standaard voorzieningen om af te stemmen op uw bedrijfspolicy.



Find2Act Document structuurplan Een goed opgezet documentstructuurplan heeft vele voordelen. Snelle zoek resultaten en trefzekere uitkomsten zijn te realiseren met optimalisering van de opslagstructuur. Wij beschikken inmiddels over sjablonen voor Asset Management, ICT Beheer, Calamiteiten Management en Support Management.



Find2Act ICT Beheer / Hosting Kan draaien op uw eigen Netwerkvoorzieningen of kan worden gehost.